TILLBAKA!!!

Under en periods blogguppehåll så har Jonas under tiden gått och blivit lite listig av någon andledning.
Jag vet inte varför, men listor, svara på egna inlägg osv brukar vara de första symtomen för schizofreni.
Har jag inte rätt? Jo, det har du. Nej, det har jag inte.

Idag är det alltså match x 2.
Kopparberg - Syrianska (3-2, Brevik blir sista målskytt)
Ungern - Sverige (1-2, Kim Källstöm blir sista målskytt)

Hur ser det ut på Dyngsmäll fronten då.
Ja, jag vet inte riktigt. Jag har faktiskt inte en aning.
Låtproduktionen står still, bloggandet går sådär, och Dyngsmällträff har det inte varit på ett bra tag nu.
Det här lutar åt undergång men jag vill bara påminna om Fredrik Ljungberg, hur uträknad har inte den karln varit?
Från toppen, till ett litet break där han vilar upp sig nått år i USA, för att sedan göra en dyng comeback i....? Arsenal? Chelsea?
Lite som Dyngsmäll faktiskt, dock blir inte det "lilla" breaket nått år, utan kanske nån månad. Det blir tyvärr inte heller i USA, utan i K-berget, K-berget.

Nej, nu ska jag nacka en höna så jag får i mig ett par ägg innan matchen.

Tjing!

/ Victor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0