Nu var det dags igen.

Vill börja med att tacka Zlatan. Tack!

Sådär, nu drar vi igång. Fast har egetnligen inte något vettigt att skriva. Hunnit med två matcher under tiden nu iallafall. Först förlust i fotbollen, ingen större skräll, men vinst i innebandyn iallafall. Jobbat och stått i har man gjort så ungefär det som hänt.

Kollade ju på Ungern-Sverige i lördags men det roligaste som hände den kvällen, detta slog Zlatans mål med hästlängder, var Victors samtal jag fick 04:27. Skrattade gott åt det och så var den dagen räddad. Vad som blev sagt orkar jag inte skriva ner här men kul var det!

På just Dyngsmällsfronten verkar det mesta stå stilla, tyvärr. Men det gör inget. När man är på toppen av sin karriär kan man allt glassa lite. Men kanske får ta en träff snart. Hört rykten om att ett Klot ska landa här i helgen. Dock är jag borta men det kan ju inte annat än att gynna bandet. Annars får jag och Den Onde ha en liten mini träff med lite tankar och funderingar om livet och dylikt. Vad sägs?


Nu kommer LISTAN.

*Malta-Sverige imorgon. Känns lite avslaget. Vad blir det Victor? Sista målskytt med tack!

*Taco-Anders. Bra eller dålig?

*Fick Isaksson sitt genombrott i lördags?

*Kan man vinna mot Yga i slagsmål?

*Börjar fan tveka på detta med listor.

*Är egentligen ingen lista.

*Detta kanske blir den sista?

*Kongo-Kim. Hur många gör han mot Malta?



Nej nu ska jag försöka göra mål på det där jävla Fifa.

//Jonas

Kommentarer
Postat av: Brevik

Jonas sista målskytt Rasmus Elm jag lovar vinst med 4-0

2009-09-09 @ 00:30:25
Postat av: Den Onde

Ska alltså matchens sista mål bli ett självmål, och att Malta ska gå segrande med 4-0 efter 90 minuter. Ytterst tveksamt faktiskt.



Det blir 0-5, och Markus Berg blir sista målskytt.

2009-09-09 @ 14:24:40
Postat av: Den Fule

Tänkte också på Berg faktistk. Men tror på svensk seger med 0-7. Zlatan gör 3 mål och Kongo-Kim pangar in det sista.

2009-09-09 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0