Låtsas stekare.

Var tydligen en sådan som skrev ett svar på förra inlägget. "The Hunter", tv-spels nörd känns ju ändå bättre än ett simpelt nörd. Förresten, PES är väldigt mycket sämre. Enda anledningen att du vinner är att ingen annan av oss spelar det. Annars är du duktig på det, absolut. Kan dock tacka för listan. Mycket intressant läsning fast du fjäskade soender för Victor.

Spelar Fifa idag igen. Igår vet jag inte vad som hände, Jansson lär ha några konstiga inställningar eller dylikt eftersom jag inte vann en enda match, typ. Men idag är ordningen återställd och det är helt enkelt omöjligt för mig att släppa in mål.

Nu kommer en ny lista.

*Snart marken som sagt. Hylla det? Ytterst tveksamt.

*Dricka nån öl med "The Hunter" då? Skulle tro det.

*Känns konstigt att göra en lista man svarar direkt på.

*Fotbollsmatch imorgon lördag hemma mot Syrianska.

*Blir det vinst?

*Ungern-Sverige kl 20 sen.

*Blir det vinst?

*Öl till matchen?

*Håller Zlatans knä?

*Kommer Isaksson få det internationella genombrottet som Lagerbäck har väntat på?



Nej nu ska jag vandra ner en sväng och kolla på Norsken och Tysken när dom spelar.
So long fuckers!
//Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0