Fifa 09.

Spelas just nu en liten miniturnering i Fifa09. Det är jag, Qvarn, Mackan och Norsken. Känns ju som att det blir en lätt seger för mig.

Eftersom dom andra i bandet inte vill skriva får man väl försöka göra en insats så att bloggen inte stängs av för att man skriver för lite, eller något. Men nu kommer lite nytt iallafall.


*Ny låt på gång. Kanske kommer bli riktigt bra, eller total katastrof.

*Har ju tre andra låtar klara, dock ingen musik.

*Ingen ny live spelning inplanerad. Kan man ju förstå.

*Vi har egentligen dött lite inombords så därför det inte händer något.

*Just nu så är vädret alldeles för dåligt för att man ska komma på något kul.

*Kanske kom på en ny låt idag. Inte det jag nämnde först. Ämnet kan vara bra, tycker jag iallafall så troligtvis är det så lamt att det är dåligt.

*Sånna här listor skulle jag vilja se mer av.

*Snart är det min tur att spela Fifa.


Så tar och rundar av lite nu. Eller ja, vi hörs!

//Jonas

Kommentarer
Postat av: "The Hunter"

Hej fuling!



Eftersom du efterlyste fler listor så kommer här en lista som svar:



*Ni håller på och skriver nya låter, dom kommer bli bra. Kan ju omöjligt bli sämre än de tidigare.



*Du tror att det blir lätt seger i FIFA. Grattis du är bäst på tv-spel, erhåll 5 000 000 nördpoäng. Föresten är PES bättre.



*Ingen ny livespelning bokad. Kanske inte så konstigt när halva publiken satt och raketspydde första halvtimmen.



*Ingen annan än du skriver på bloggen, hmm kanske för att ingen läser den (förutom jag). Detta kanske säger mer om mig än om dig.



*Du är ful



*Victor är ful, men han luktar gott.



*Klotjohan är ett klot.



*Jag är hårig.



*Det ska bli kul med marken.



The one and only

/Hunter

2009-09-04 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0