Ful och full..

Sitter och dricker bärs. Loggade nyss in på blogg.se men loggade dock in på fel. Min gamla blogg, utan att märka det. Så här kommer det fula/fulla inlägget. (Kopierat)

Här har man inte varit på ett tag. Men det är nog för att mitt liv ser ganska mycket ut som för 3 månader sen. Inget nytt att berätta alls faktiskt. Det skulle väl vara att jag faktiskt dricker Spendrups just nu, och det har jag inte gjort på flera år. Jag har jobbat lite på att bli snygg men där har vi tyvärr bara ett negativt resultat. Därimot har jag jobbat på att bli full idag och det går åtminstånä åt rätt håll.

Jag och Jonas började skriva på en låt igår. Kommer inte riktigt ihåg melodin men ska väl försöka fortsätta på den snart så att vi får upp en ny hit efter dessa lugna månader.

Allt jag hade och säga. Syns om några månader igen!
Hujekuja!

//KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0