Höstlov slut..

Jag, Som är den ända i detta band som fortfarande tillbringar tid innanför skolans portar, sitter nu i skolan igen efter en veckas höstlov. Får nog säga som jag just sa, Att jag tillbringar tid i skolan, för jag vet fan inte om jag gör någon nytta här. Men jag måste ju tydligen vara här.
Har kommit igång en del med låtskrivningen nu och bör fortsätta med en Dyngsmäll hit. Jag och Jonas hade något schyst på gång förra veckan så tänkte väl fortsätta med det. Vore ju schyst om man kunde släppa en platta till Jul. Vad skulle annars bli årets Julklapp?
Nej nu funderar jag på att gå på min piano lektion om 35 minuter och sedan skjuta mig eller någon annan i huvet. Får nog bli någon annan för annars lär det nog inte bli någon ny hit..
Ha de bäst så höres vi!
//KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0