YO!

Jag håller inte med förgående skrivare alls.

Otroligt dålig låt nedan måste jag säga. Precis som allt det andra som det inte blev någonting med..
Visan, IBK, osv.. Fantastiskt dåligt faktiskt. Läste igenom lite nyss efter det att jag läst Jonas inlägg och det är inte mycket att hänga i granen alltså. Usch.
Vi har både Gud och Klot att tacka för att det inte blivit någonting av med dom texterna, tack.
Så nu tycker jag vi börjar om på nytt. Slänger alla gamla texter, kanske byter stil(?), byter ut Den Fule emot något bra och börjar producera.
Vi har gjort 1,2,3 bra låtar så det vore dumt att släppa 4,5,6 dåliga.

Fansen skriker efter mer "Enligt Wikipedia - inlägg", och jag lovar, det kommer.

Jobb ja. Efter nyår drar det igång. Så om någon ser eller hör något om en ledig etta eller tvåa centralt i Örebro så hör av dig.

Vad mer har hänt? 
ICA-Jonas har fått en look-a-like och förebild, ICA-Jerry. Jag tycker det är sött att se två så lika begåvade människor på samma arbetsplats <3. 
Klot har jag inte hört något ifrån på ett tag. Men jag tror han kommit ur sin depression iallafall. Dock är han i Kopparberg den här helgen så den har säkert kommit tillbaka, flera gånger om. Stackarn. 

Nu blir det en dusch, sen en lång väntan på kvällens Newcastles. 
HejHej / Victor. 


                                                   
                                                     
                                                       ICA-Jonas                    ICA-Jerry
                                                    
... eller är det tvärtom?

Kommentarer
Postat av: malin

äntligen lite uppdatering!

:)

2009-11-14 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0