Eventuellt byte!

Tja!

Jag pratade nyss med KlotJohan. Både han och jag tyckte att vårat band behövde en uppsving både rent
utseende, IQ och status mässigt. Därför hade vi tänkt byta ut Jonas - emot en stol.
Givetvis en ful och trasig stol, men endå en stol liksom.
Eller ja, stol och stol, mer ena benet av stolen.
Ben är väl kanske att överdriva en aning, med tanke på att det har gått av ett par gånger.
Emot en träbit känns bättre, självklart en ful sådan.

Det är alltså påtal om att Jonas ska bytas ut emot en ful träbit, dock inget klart än. Men håll tummarna.
Det kanske inte skulle vara så tokigt ändå.
I och för sig, vad kan en träbit som inte Jonas kan?......... Just ja, allt.
Utseende mässigt vinner träbiten med hästlängder. Inget snack.
IQ mässigt får sig träbiten en match, men jag tror fan träbiten fixar det alltså.
Status mässigt då? 3-0 till träbiten blev det, om jag säger så. 
Lillis, vart gick det snett? Lider med dig.  

Bröst och bringa frukostflinga, nu blir det BTP.

//Victor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0