Stek i solen.

Hej.

Fint väder idag, underbart. Tillbringat en stor del av dagen på Victors altan. Till min stora förvåning ville denna talanglösa lilla människa utmana mig, N1, i pilkastning. Vi började tävla från 100 till 0. Vi körde kanske sju gånger och i sex utav gångerna stod jag som vinnare. Eftersom min överlägsenhet inte gjorde det roligt längre började vi köra att man skulle kasta alla tre pilar på samma gång. Victor dominerade i början och fick på något tursamt sätt in ett 65 kast. Efter några väl valda kast stog jag som herren på täppan med ett kast på 85 poäng.
Så dagens gåta är ju egentligen: Var det min överlägsenhet eller Victors underlägsenhet som avgjorde pilkastningen?


Nej nu ska vi träna upp våran humor med några timmars humorbevakning.

Allt så länge // EliaZZon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0