Fredag 26/6

I ett inlägg som skrevs 23/6 kommenterade någon "Frida." såhär: " Hahaha! stackars Victor =P "

Frida, det är inte jag som går runt och bär på ansiktet som gud glömde, utan Jonas. Det är Jonas som det är synd om, inte mig.
Tänk dig själv att vakna varje morgon, se sig i spegeln och tänka.. Eller först börja gråta, sen tänka " Nej, nej, nej fyfan så jag ser ut."
Så jag tänkte kommentera det här inlägget nu på en gång.              Hahaha! stackars Jonas =P    din fule fan.

Annars rätt lugnt. Match imorn, inkassera sjätte raka förlusten kanske? Varför inte.. Med en norskjävel i målet kan det väl inte bli annat än en 7 mål i arslet.

- V.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Stackars Jonas =P , om det låter bättre så :)

2009-06-26 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0