Ett geni eller en idiot?

När vi talar om Victor så är det idiot såklart. Om jag får försvara mig så var den en riktigt snygg stol från början. Vet inte vad som gick snett på vägen men något var det. Får bara ta att gratulera stolen till en utklassningseger!

Ny dag - nya möjligheter. Eller? Känns ju verkligen inte så. Känns som att våran kära band kommer ta yttligare ett steg bakåt idag. Fast under har ju skett förr. Så med lite tur och en livlig fantasi kan det bli bra det här med.


Nu har vi kommit till delen när jag ska förklara lite hur Victor är i ren allmänhet. Kan sammanfatta det lite som "usch, nej fy fan". Fast trots alla sin ocharm och oskönhet så har Victor en jätte viktig roll i bandet. Om man blir törstig, då hämtar Victor något att dricka! Kanske inte direkt men man slipper gå själv, ungefär. 
Han är ett riktigt ocharmtroll den där fula jäveln.


Nej nu går vi ut och dominerar dagen.
// Den jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte fule.

Kommentarer
Postat av: rebecca från kära Karlstad

Jag har träffat Victor en gång och jag måste verkligen säga att jag INTE håller med! Han är ett charmtroll verkligen men lider av en konstig dialekt från Kopparberg men det är han väl inte ensam om så jag antar att det är okej ;)

2010-04-26 @ 13:27:40
URL: http://rebeccaisabelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0