Värdelöst

Fyfan vad det här suger. Jag trodde jag var på bättringsvägen men nej tackar fan för det, jag svängde visst av en väg för tidigt och hamnade på fyfanvadjagmårdåligtochlivetsugervägen istället. Mitt liv för tillfället består av att sova(I en soffa), kolla på film, försöka äta något,Gå på toaletten om jag orkar, Duscha om jag orkar, kolla vad klockan är om jag orkar, skriva ett ointressant inlägg på bloggen som detta som jag verkar orka. Förstå hur dåligt jag mår om jag inte ens kan spela gitarr. jag kan inte sjunga och fan knappt lyssna på musik. Jo fan lyssna går ju men jag är fan dum i huvet! Hör ni inte vilken mes jag är, Man skulle kunna säga att jag informerar men nu när jag läser igenom detta så det ända jag gör är fan att klaga. Det finns verkligen folk som har det värre, jag menar jag kommer ju att bli frisk. Victors problem med otajt takt tramp med foten kommer aldrig gå att bota. Ända botningen mot Victors falsksång skulle vara att snurra en sju meter lång silvertejp runt skallen på honom, Varav 6,8 meter ska vara runt munnen. Jonas problem har vi försökt att lösa men vi klarade inte av det. Det bästa vi kom fram till blev en Ica påse över skallen. Och en sopsäck över resten av kroppen. Mitt problem kommer nog att lösas hoppas jag, ska till Dr Martinsson 11.20 så det är ju snart. Jag var hos han i Onsdags och fick några tabletter och jag vart inte bättre precis, faktiskt mycket sämre. Så nu ska jag väl få ett par nya så jag blir och "Må bättre om några dagar", jo visst. 

Nya låten "Vadet" står som ni kanske förstår stilla fortfarande. Jag har sjukt dåligt samvete för detta och lovar att det ska bli bättring. Men skyll inte på mig. Skyll på Dr Martinsson!

Vi hörs senare!

//KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0