Mors ultima ratio.

Imorn börjar jag jobba 06.00, jag har redan börjat fundera på hur jag ska ta mig upp imorgon bitti.
Har inte en aning faktiskt, så får se hur det går.
Det ska tydligen vara piss mycket att göra, så ser inte fram emot det allt för mycket faktiskt. 
 
Inatt drömmde jag faktiskt om en sak som man skulle kunna skriva om, en låt alltså. Det är ganska tråkigt, men ändå kul liksom. Lite ungefär som Jonas.
Får se om det blir till att spåna lite på det, kanske, om orken finns,

Ska även slänga in en hyllning till KlotJohan som tydligen har börjat träna lite. Bra Johan, ska du/vi orka med alla spelningar till hösten kan det vara behövligt.
Ska nog fan ut och löpa en sväng jag också idag, inte.

"Mors ultima ratio"
ett latinskt citat som betyder - Döden är den sista utvägen.
Lite så man känner efter 1,2,3 dagar.

/ Victor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0