Ny bandmedlem på G?

Jaha, har precis skrivit ihop en text. Om den blev bra vet jag inte.. Får höra med resten sen.
Men om inte så kan jag bjuda på 1½ timme. Coooool lugnt.

Helg imorn, det gillar vi! Jobb till 12.30 sen eventuellt Örebro. Troligtvis ska sägas.
Lördag bär det av hemåt igen isåfall, Jonas fyller ju år, ni vet.

Det är ett jävla tjat här också tycker jag om dom där Special Brew:na
jag tycker vi sätter ett datum nu och slår hål i saken. Fotografen är säkert också på, (Gitarr-Johan aka Qvarn).
Det spelar ju ingen roll i veckan vi tar det, man kommer ju likt förbannat somna innan klockan 22.00 iallafall.
Klen som man är.
Förra releaseparty när Bellman stod på tur, höjde vi oss med typ 1%. Nu ska vi öka 4% till. Och hur gick det sist om jag får fråga? Jag minns inte iallafall. Och garanterat inte KJ. Och absolut inte Jonas heller.
Jag gillar releasepartyn.

Jag har även hört rykten om att Biff-Kaj vill in i bandet. Kanske vore bra faktiskt.
Han skulle kunna spöa alla F-11:or som kommer hänga efter oss när vi drar ut på turnè så småning om.
Jag tar hand om resten.

Nu blir det Sofiero 2,8. Fyfan va gott.

/Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0