Godkväll!

Jaha, då har det precis varit fotbollsträning och Nyvall körde skiten ur oss..
Så nu ska jag snart äta, duscha och spy. Inget jag ser fram emot direkt, men det får funka.

Förövrigt så ringde Johan idag och spelade upp refrängen i nya låten. Helt sjukt bra va det, precis som allt annat han gör. Han är lite av motsattsen till Jonas faktiskt. 




"En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal."


Tjing!  / Victor.                                       
www.myspace.com/dyngsmall                  


                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Viktor inte trodde jag att du skulle med ut och träna. Jag trodde du hade ett ryckte att hålla.

2009-07-21 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0