En uppdatering, mitt i natten.

Jag har hört att första versen + refräng på nya låten börjar bli klar. Det är bra. Det som är ännu bättre är att jag hört att det ska vara bra, till och med riktigt bra.
Tröjor på G alltså, lär ta det där samtalet med KJ imorn, nu sover han nog skulle jag tro.

Annars rullar allting på. Eftermiddas jobb i veckan, ganska skönt faktiskt. Jag har alltid pratat skit och varit negativt inställd till EM-jobb. Men tror jag ändrat mig faktiskt. Det är helt okej..
Mor och Far åker bort på onsdag vilket innebär att jag inte kommer äta något på drygt 1 vecka.
I och för sig är jag en jävel på att steka pannkakor så kan ju bli ett par sånna.
Sist jag bjöd grabbarna på pannkakor fick jag göra smeten i morsans Julskinkegryta ( Klotjohan, det är en gryta man kokar julskinka i ). Om grytan är liten? Som ett badkar ungefär.
Jonas svimma efter 4 pannkakor ungefär, Henke också och jag med. 12 stycken åt vi upp. Kvar var ca 112. Ett berg. Ett torn. Ja, kalla det va du vill, det var pannkakor ÖVERALLT!
Nästa gång räcker det om jag lånar en vanlig kastrull att göra smeten i, och inte ett kar som rymmer en hel gris.

Godnatt !
/ Victor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0