Man får stå ut....

Inte nog med att man får skit för sitt utseende, nu får man skit för hur man bloggar också.
För att inte jag skriver om "Hur dom trycker sönder min mage och gör andra hemska saker (finger i stjärten?) så är det inte bra.
Men grejen är den att jag skriver om vad som händer i min vardag precis som alla andra. Fast i Wikipedia-form.
Igår när Jonas kom förbi fick jag en påse Ahlgrens Bilar av honom, och istället för att skriva "Jag fick en påse godis av Jonas", så lägger jag ut fakta om händelsen. Smart.
När jag la ut ett wikipedia inlägg om burköl, hade jag antagligen tömt en sån den dagen.
Svetlana är en del av mitt liv nu, så det är inte så konstigt att jag la ut ett inlägg om henne.
Att jag la ut ett Wikipedia-inlägg om "Slagsmål" kan ha att göra med att jag hälsade på Drunken på byn samma dag.
KJ, du kanske börjar fatta grejen. Som Moore har sin "Visste du att..." , och som FHM har sin "Vem Fan Är Du..?, så har Dyngsmäll sin "Enligt Wikipedia..."
Nu var det utrett.

Precis som Johan har jag också varit i Örebro idag, och även i Hallsberg hos syrran.

Nyklippt och nöjd åkte jag därifrån vid 19 - tiden.


Imorgon går jag på eftermiddagspasset och sista arbetsveckan. Lite ångest faktiskt, skulle gärna va kvar ett par veckor till. Men men, så är det.




"Dagen efter", någon gång typ 2006.



/ V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0