Utgång igår.

Var på Harrys med Jägarn igår. Det var det roligaste som har hänt på länge kan jag säga. Det absolut roligaste som hände var att jag, klockan 01:55 typ, blev utslängd. Trodde först att vakten skämtade men när han la björntassen på min axel så följde jag lugnt och stillsamt med. Var faktiskt hur lugn som helst och det var fem minuter kvar så förstår faktiskt inte varför han slägnde utmig. Men var ju trots allt bara fem minuter kvar så inte direkt att man bryr sig. Slapp man ju stå i kö iallafall.

Victor har skrivit en ny låt. Väldigt bra jobbat. Så nu har vi kanske två låtar att fixa. Kan ju inte släppa dom samtidigt så lär väl ha två releasepartyn. Vore ju drygt.


// Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0