Trött, Äcklig och Sjuk

Är precis vad jag är. Är jävligt trött trotts att jag tyckte att jag sov ganska bra inatt. Jävligt äcklig kan ju bero på att jag inte har duschat idag men det ska snart lösas. Men man blir fan äckligare när man är sjuk tror jag. Eller så kanske det bara känns så bara för att man är sjuk och jävligt kräsen. 

Ringde till vårdcentralen i Kopparberg idag och lyckades få en tid, Det var inte så bara det vill jag lova. Snackade fan med sköterskan i en kvart för att trycka fram en tid ur henne. Lyckades få en tid vid klockan 15.20 och NA kommer skulle komma vid 15.30 men jag lyckades flytta fram det mötet till 16 som tur var. 

Imorgon blir det Flashboda Rock & Blues Festival i Frövi för att kolla på Degreed. Det ska bli jävligt nice för nu har jag inte sett dom live sen i December förra året. Ett band ni borde kolla upp!

www.myspace.com/degreedmusic

Ungefär såhär pigg känner jag mig just nu!

Peace & Love 09

//KJ


Kommentarer
Postat av: olivia

skaffa en mobil som fungerar!!!!!!!!!

2009-07-22 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0