Tönten is back

Kom hem för nån timme sen. Har tillbringat min dag på akuten i Linde. FYfan vad jag har haft sjukt jävla tråkigt idag. Suttit på ett jävla sjukhus i 8 jävla timmar! Dagen började med att jag bloggade runt 11 tiden. Drog till Dr Martinsson i Kopparberg vid 11.20 och han trodde att det var min blindtarm som var åt skogen så vi vart tvugna att slänga oss in till Linde. När vi väl kom till Linde så var det inte speciellt lång väntetid. Inte i början iaf.. Efter att dom typ tryckt sönder min mage och gjort några andra hemska saker så blev typ 2,5 timmes väntetid på röntgen. Och under den tiden skulle jag varje halv timme dricka två glas av någon vätska som smakade Ouzo. Jag hatar Ouzo! Trodde jag skulle spy varje klunk. Sen kom jag upp till röntgen tillslut där jag träffar en dam som ber mig att sätte på en gummi grej över pungen. Så här sa hon: "- Sätt på dig den här på pungen eller kuk... Neeej pungen!" Och av någon anledning tyckte jag att det var kul eftersom man inte ens skulle ha kuken i den utan bara pungen, haha. Det hände faktiskt ganska mycket ändå på akuten men det som var synd var ju bara att ingen av sakerna var rolig så min dag sög verkligen. Svaren jag tillslut fick var iaf att det inte var blindtarmen. Men där imot har jag antingen en infektion,inflammation eller någon annan jävla sjukdom i tjocktarmen men svar på det för jag reda på när jag nästa vecka ska till Örebro då jag egentligen ska jobba uppe i Tällberg. Det går inte så bra just nu, haha!

Har en hel del nya bilder som kommer att befinna sig på bloggen inom några dagar. Jävligt coola bilder faktiskt. Eller det tycker vi iallafall.

Nu blir det Töntfilm och vänta på att Jonas ringer tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0