Städat

var det ju knappast igår vill jag ju lova, men jag har städat nu för det behövdes verkligen.

Det blev fan drag igår. Kile(Erik) kom hit och skötte gitarren och Viktor tog med sig kontorsväskan full med munspel.  Jag tror fan att det var as kul igår! Kvarn fick en snefylle och hoppade ner i grannens pool så det får man ju hoppas att det inte blir nå stoj om. Kan ju lägga till att jag tog några dopp jag med.

Viktor var inte full igår utan han var fan skit full. Jävlar vad snett han gick och bättre blev det ju knappast. Undra vart han sov inatt...

Nästa låt på G
I morgon är det inspelningsdag. I nästa låt kommer det att vara lite gäst musikanter med, tänkte hyra in Erik på gitarr och Viktor på munspel. Kommer nog fan ta med Hermansson så att vi får lite fiol på låten också. 

YgaBengt sprang förbi med en burköl och sa att jag var tvungen att dricka upp annars skulle det bli en Dyngsmäll och det är ju inget att klaga på men en Dyngsmäll av Yga är inte att leka med. Nu smäller det i kappsylöppnaren

Vi hörs senare!
(Om det nu är någon som läser bloggen)

//KJ




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå! nu var de ju så här att jag skulle lämna ett litet fotavtryck när jag gick in och läste bloggen!

Era låtar är asgrymma!! Får passa på att tacka för senast! hoppas vi ses igen.

Kram från Ludvika

2009-07-18 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0