Söndag som fan

Sitter uppe i den blåa soffan och tänker som tusen. Tänker faktiskt inte på något särskilt men jag känner liksom att min järna (Eller hur fan det stavas) svävar runt i tusen tankar. Tusen tankar om något som egentligen inte spelar någon roll men som fyller någon slags funktion i min järna. Min järna som jag inte ens vet om den existerar men vilket den borde göra eftersom att ingen tomhets klang klingar när jag svävar min knytnäve mot skallen.

Jag ska aldrig börja skriva sånt där skit. Det var nog det minst djupa någon människa skulle kunna skriva. Eller det var iofs djupt nog att förstå att jag fan är helt jävla järn död som Kim skulle ha sagt. 

Neej ny dag nya tag...
Min mage är fortfarande ihop tjärvad men väntar "glatt" på bättre tider. Tänkte faktiskt följa med Kaj ner till Örebro och Hjälmaren en sväng och kika på båten vi ska ut med på en liten semester vecka 33. Härligt!
Nya låten "Vadet" har faktiskt gjort lite framsteg, Jag skrev en vers igår men som jag tyvärr inte blev helt nöjd med men jag har iallafall en början som kan få ett schyst slut!.

Nej nu ska jag äta upp min Frukost och sen ringa och sen vänta på Kaj och sen Örebro och sen hörs vi igen!


Me and the bad looking one in Malung!

//KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0