Sms:arn

Har sms:at typ väldigt mycket sen igår och det kändes faktiskt helt meningslöst. Testade massa nummer som jag lagt in under dansbandsveckan och liknande tillfällen så jag har ingen aning om vad det är för folk och ungefär hälften av dom tyckte att jag var dum i huvet så det kändes helt onödigt att slösa pengar på med tanke på att jag är typ pank.

Jobb idag också. börjar klockan två så det är ju ett litet tag kvar än så länge. Har klarat av en dag så nu är det bara 8 på raken kvar. Skönt att slippa städa toaletterna idag iaf. Tänkte bara sitta i kiosken och typ göra ingenting och kolla på Rat Race. Den filmen har jag fan inte sett sen den kom ut och det måste fan vara typ 5-6 år sen.

Har även kommit fram till att TV1000 bara visar skitfilmer nästan jämt. Och inte nog med det. Dom visar samma filmer varje dag också så det går inte många bra rullar på dom kanalerna. Inte innan midnatt iaf!

Nu blir det lugnt ett tag sen millitärcykeln ner till campingen.

Puss //KLOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0