Nyvaken.

Okej, man blir rätt pigg av att jobba, inte.

Fredag imorgon och snart helg. Ingenting planerat så antar att det blir en rätt tråkig helg faktiskt.
Dock hoppas jag på att nya låten blir klar. Vore gött!

Tyvärr finns det inget mer att skriva, en fet kopp kaffe på det här så kanske man blir som folk!

Föresten, jag satt igår och funderade över nå roligt ämne man kunde skriva en låt om.
Det är svårt som fan ska ni veta, att komma på nå bra. Så är det någon som har en idè så säg till. 
Hur som helst så kom jag tillslut fram till ett ganska bra ämne faktiskt. 
Man skulle kunna skriva om någon som det var extremt synd om, som sedan tillslut blev något bra. En typisk "Askungensaga".
Ifrån början var han ful, fattig, mobbad, och absolut inte omtyckt av någon. 
För att det sedan låten skulle sluta med att han blev framgångsrik som fan.
Men sen ångra jag mig ganska snabbt, för att för det första så tror jag inte Jonas går med på att jag skriver en låt om honom, och för det andra så kommer han aldrig att bli framgångsrik.
Jag brukar liksom vilja ha lite, åtminstonde as lite sanning i låten, förstår ni.
Men som sagt, kom med förslag!

/ V.
 


Kommentarer
Postat av: qvarn

det låter ju som om "askungen" låten handlar om er, när ni slår igenom (tillslut)!

2009-07-23 @ 22:04:16
Postat av: Tereze

HA HA HA.... Det va faktiskt roligt =)

2009-07-24 @ 02:06:58
URL: http://terezeolsson.blogg.se/
Postat av: malin

nu tycker jag du är lite vrång.

2009-07-24 @ 10:12:56
Postat av: Emil

fy fan vad tråkigt skrivet.

2009-07-24 @ 16:57:56
Postat av: frida

hahah nej

2009-07-24 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0