Ny dag, Nya tag!

Det var riktigt trevligt igår!... tror jag. Vi var hemma  hos mig iaf och grillade lite kött som smakade sofiero bra. Sen bastade vi ett tag och där kom det fram vad sjukt dålig Jonas är på att basta. Jag menar jag är sjukt dålig men Jonas är ju pinsam. Kvarn och Alster vann delen av kvällen i bastun iaf. Viktor och Jonas var väl sisst utanför dörren vid två,tre nån gång och jag och Hoffe avslutade kvällen med en "Skön" film på tv1000. 

Som sagt: Ny dag, Nya Tag. 
Jag började morgonen med frukost på sängen. Men börjar bli lite hungrig så ska nog ta och pallra mig mot något håll där det kan tänkas finnas mat. Med andra ord så långt ifrån Jonas lägenhet som möjligt!


Ikväll blir det röj. Vi hörs då!

//KJ


Kommentarer
Postat av: cissilalia

när kommer hela svetlana låten få strömma genom mina högtalare så hela bångbro dundrar?

2009-07-13 @ 19:52:28
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0