Nästan Avstängd!

Haha, igår eller när fan det nu var så fick jag ett mail från facebook där det stog att jag hade missbrukat facebooks funktioner och att mitt konto skulle bli avstängt om jag inte skärpte mig. Undra vad dom menade med det? Jag kan iofs hålla med om att jag kanske gjort lite för mycket reklam för mig själv och kanske varit lite lättklädd på vissa bilder. Men den mest nakna bilden jag kunde hitta var nog den här:

Jag visar ju inget motbjudande mer än en riktigt osexig kropp!
Jag behövde bara en turkisk starköl som skydd men det skulle nog ha räckt med en sån här liten pinne som kineserna äter med.

Det känns dumt att säga att man längtar tillbaka till Kopparberg för det är ju liksom inte Kopparberg man saknar.
Man skulle kunna säga att man saknar sina vänner i Kopparberg, Om man har några...
Jag tror jag har några iallafall men det jag saknar just nu är det som finns i Kopparberg, En fet DYNGSMÄLL och ett dussin SPECIAL BREW.

Ha´t bra så hörs vi sen!

//KJ

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hallå? är du bög eller?

2009-07-06 @ 22:10:06
Postat av: Riktiga Cicci

Inte ja som skrivit johan

2009-07-07 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0