När blir vi stora?

Alltså, vi gör ju iallafall ett litet försök till att bli det. Eller ja, ni fattar. Vi anstränger oss lite. Men så kommer man o tänka på exempelvis Fadde och Runar Sögaard. Vad har dom gjort för att bli stora? Fadde har ju iallafall jobbat innan Linda Rosing ville ha gratis inträde på Stureplan. Så han kan man ju förstå. Men Runar, tände till på Carola (vad tänkte hon med?) och så blev han "känd". Vad jag vet så har han inte gjort någonting vettigt. Rätta mig gärna om jag har fel.


Tröjor alltså, kanske kan bli nånting av det? Verkar ju som att det är några som vill klä sig snyggt iallafall. Om det är nå snygga tröjor? Kan väl sträcka mig så kort att det är sådana tröjor man kommer gå på bröllop med.



//Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0