Magnus Samuelsson

Åt jag med igår! Eller vi åt på samma ställe iaf. Vi var ute och käkade på ett ställe i Rättvik som heter sjövillan. Först gick vi och satt oss vid ett bord och så skulle vi käka en as nice grill buffé som visade sig vara en riktigt dålig grill buffé. Sedan märker vi att bredvid oss sitter Susanne eller vad fan hon nu heter från "Bonde Söker Fru" på Dejt. Och hennes dejt visar sig vara Fadde som tidigare var tillsammans med Linda Rosing och jag lovar att det inte var allt för några minuter senare så börjar golvet skaka och så kliver ett stort jävla berg, Ett jävla monster in i restaurangen och vem kan det vara om inte Magnus Samuelsson. Jävlar vilket berg! hans huve var för fan tre gånger större en mitt och fan vad synd om gästerna som kom efter honom och var hungriga för jag kan lova att han tröck i sig hela jävla Buffén. 

Jag ska inte berätta mer om gårdagen för det är lite olämpligt. Men det var jävligt kul iaf!
5 dagar av arbete, alltså 4 dagar kvar. GÖTT!

Undra om det blir 5 plattor Special Brew till Dansbandsveckan. Ja tack!

//KJ

Kommentarer
Postat av: mali

hahahaha :)

2009-07-09 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0