Live

är alltid roligast. Ser faktiskt fram emot att sätta ihop en show tillsammans med Jonas och Victor. Hoppas dom känner sig lika sugna. Visst fan vore det ett schyst projekt med en show fullspeckad med först och främst en jävla massa humor och sen såklart visor och Musik. Det vore kul och se om dom få som faktiskt läser den här bloggen skulle tycka det vore kul och kanske till och med skulle besöka detta evenemang om det skulle förekomma någon gång i framtiden.

Här har vi ju iallafall ett bildbevis på hur Jonas den fule ser ut på scenen live.

Från vänster: Martin "Joppe", Anton, Jonas den fule och KJ

Dom här bilderna är från ett Klotjohans gig den 30 Maj 2009. Där både Jonas och Kvarn kom upp och drog av en gammal dänga som faktiskt heter "Wonderwall" och råkar vara en klassiker hos Jonas såväl som hos oss alla andra!


Jag tappade byxorna mitt i en låt. Dåliga knappar tror jag. Lägg märke till Joppes(Basisten) min där till vänster. En kommentar på den minen vore kul att se=)


Här har vi Mr. Kvarn till höger på bilden också. inte dåligt alls faktiskt, Riktigt med röj blev det tror jag!

Nej nu ska jag dra mig upp till mitt hem med Sparrisen jag köpt till far så dom kan börja med maten där hemma. Blir något grillat men har inte tagit reda på vad en men det lär väl snart märkas. Victor jobbar för fullt tror jag men Jonas slutar faktiskt nu så ska väl träffa honom sen och testa lite på det nyskrivna till låten och se hur fan det blir med det.
Hörs senare, Huj!

//KJ

Kommentarer
Postat av: Sabina

klart man skulle komma och kolla ; )

2009-07-27 @ 17:46:17
Postat av: Jessica

Såklart man skulle komma o se om ni satte ihop en show! Det är la självklart ;)

2009-07-27 @ 19:55:08
URL: http://jessica.devote.se
Postat av: Anonym

snoru mina bilder din skit (:

2009-07-27 @ 20:59:32
Postat av: cissilalia

i want a show!!

2009-07-29 @ 10:19:38
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0