Kom in i matchen

Klot, det stavas hjärna.

Det där med att vara nykter funkade visst inte. Gick bra fram till igår. Dock lugnt och så men höll inte längre än dit. Känns inte direkt som man gjorde nån stor förlust av det. Lär nog bli någon huvudvärkstablett innan jobbet kallar iallafall.

Drömde som tusan inatt igen. Gjort det dom senaste nätterna. Brukar inte göra det annars så vet inte riktigt vad det är som tagit åt mig. Dock så är det väldigt roligt att drömma. Det blir så jäkla sjuka saker. Värsta är när man vaknar upp från en rolig dröm och vill fortsätta. Bästa hittills var när jag var Spindelmannen. När jag slängde ut nätet och svingade mig runt husen, nästan så man längtar tillbaka.

Nya låten har gjort framsteg, kul! Bra KJ, det är en stjärna i boken.

//Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0