Jobb+Träning

Började dagen med att försova mig. Var jäkligt skönt. Dagen på jobbet gick dock väldigt fort. Inte konstigt med tanke på att man har Lennart Stolt vid sin sida. Herregud vilken man. Karln är helt galen. Har knappt ett rätt men han får fan i mig dagarna att gå fort alltså. Man går bara runt och skrattar hela tiden. För er som inte vet om vem han är så kan jag förklara lite snabbt. Detta är en man som dyrkar sprit, öl och Uggla. Mest Uggla. Karln har inte problem med spriten, dock är han väldigt törstig bara. Egentligen kan han inte beskrivas, han måste upplevas.

Sen blev det träning, innebandy. Hade hand om damernas träning först och tror faktiskt dom inte uppskattade det. Kom inte ihåg en övning ungefär, Men vad gör det. Sen körde vi och där dominerade man ju inte som vanligt. Gjorde dock mål på Per så får vara ganska nöjd med träningen.

Nej nu ska jag plocka undan lite och sen ta en dusch och sen blir den en gangsta film. Eller film iallafall.

//Jonas

Kommentarer
Postat av: Icander

Exemplarisk beskrivning av LS!

2009-07-31 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0