Intervju imorgon kl.15.30

Fick nyss den enormt goa nyheten om att det finns folk som gillar Dyngsmäll. Imorgon klockan halv fyra kommer Annika (som jobbar på NA) hem till mig för hennes intervju med Dyngsmäll. Hennes motivering: 
"Det låter som Björn Rosenström, Fast MYCKET bättre"!.

Själv har jag varit sjukt sjuk sen igår kväll. Legat och skakat hela natten och levt på allvedon, Migrän tabletter och Losec. Känner mig som världens klenis faktiskt. Men efter denna nyhet känner jag mig genast bättre. Ska gå ner till ICA och skvallra lite för Jonas om hur hans morgon dag kommer att se ut. 

Som tidigare sagt, tror jag.. Så är refrängen till nya låten "Vadet" klar och resten är försenat på grund av att tönten varit sjuk men är ju på bättringsvägen så innan denna vecka tagit slut så ska låten finnas uppe.

Ha det gött så hörs vi senare!

//KJ

Kommentarer
Postat av: malin

men vad roligt! =)

2009-07-21 @ 17:22:27
Postat av: petra

gulliga ni är!

får jag fråga vem som är vem av den onde, den gode, och den fule? ;)



kryyya på dig johan pussss

2009-07-21 @ 21:49:48
Postat av: Anonym

Viktor är den onde, Johan är den gode och Jonas är den fule

2009-07-22 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0