Inspelning i full gång!

Har spelat in en del idag faktiskt. Har lagt gitarr, dragspel och så fick Mats slänga in en virvel på nya låten "Vadet" också! Känns som att det kommer bli ganska bra det här. Skön text och skön melodi! 

Var in till Usö(Sjukhuset) i Örebro idag och fick lite provsvarer. Inte konstigt att jag mått skit med tanke på att jag fick reda på att jag har gått runt med Salmonella i typ 8 dagar. Skönt att man får svaret samma dag som det går över. Inte fan fick jag någon medicin nu inte. Jag fick gå den hårda vägen som förr, Utan tabletter! Känns sjukt bra att vara på benen igen iaf och att man till och med har gjort lite dyngsmäll nytta idag. Tröjorna verkar bli hem beställda den här veckan. Det får Victor och Jonas fixa för själv drar jag upp till Tällberg och jobbar av mig lite till nästa Fredag! 

Imorgon drar jag en gissning på att Dyngsmäll kanske är med i tidningen (NA). Om vi är så kommer vi länka upp snarast här på bloggen och även slänga upp lite sköna bilder.  Typ som den här bilden!

Gibb Qvarn!

Have a nice sleep. Nu blir det lite MIXA!

//KLOT

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska tröjorna se ut då?

2009-07-29 @ 00:31:13
Postat av: malin

hur ska tröjorna se ut då?

2009-07-29 @ 00:32:25
Postat av: cissilalia

vadå för tröjor?

2009-07-29 @ 10:21:05
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0