Fyfan

vad jag mår piss! Gårdagen blev lite annorlunda än tänkt kan jag ju lova. Kom in till Örebro runt klockan 16 och var trött som ett djur sedan i Fredags så blev tvungen att ta sista bussen hem klockan 21.20 från Örebro och med på bussen hade jag Kvarn,Jonas,Jennifer,Marita och Kim så det blev ett jävla ståhej och enkelt att sova var det ju inte. Bussen stannade i Löa runt halv elva och där var det ju riktigt mycket drag i Parken så då gick vi av där och dansade loss tills klockan 02 inatt då vi tog en taxi hem för att genomföra ett Dyngsmäll gig hemma hos Hammarbäck på efterfesten. Det gick väldigt bra förutom att man "Somnade" typ klockan 7 imorse så nu mår jag verkligen piss vill jag lova. Fyfan!

Kvällen blir jävligt lugn. Dyngsmäll träff hemma hos mig eftersom vi har en hel del att gå igenom. Jag ligger ju lite efter med musiken till nya låten med tanke på att jag fortfarande ligger i sången  och mår prutt men jag ska snart pallra mig upp och slå dom andra medlemmarna en signal.

Bilder från dessa galna dagar kommer inom en snar framtid befinna sig på bloggen så håll koll för foen!

//KJ

Ungefär så här sne känner jag mig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: mümmelman är fint

vafan, ni somnade ju hos hammarbäck! puss!

2009-07-19 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0