Folköl

Jag har väldigt svårt att bestämma mig om det är en bra uppfining eller om det är den sämsta uppfinningen som gjorts. Folköl är gott men inte lika gott som starköl. Folköl 3,5 är det starkaste som går att köpa i en vanlig livsmedels butik. Hade inte Folköl funnits kanske dom hade sålt starköl i livsmedelsbutikerna eller så kanske dom inte hade sålt öl alls... Jag kan iallafall inte bestämma mig. Det känns som att detta inlägg var ännu mer ointressant än Jonas. Men jag skriver först och tänker sen. kommer förmodligen ångra att jag publicerat det här inlägget efter att jag har gjort det och läst det.

Jobbade eftermiddag idag och det kom faktiskt en husvegn med Kopparbergare idag. Inga jag känner väl men jag vet vilka det är så jag snackade lite med dom. Sen träffade jag även en brud som jag kände igen och så sa jag. "Jag känner igen dig, Är det konstigt?" och då sa hon ja. Men sen kom det fram att hon bode i Södertälje och till och med på samma ställe som jag har bott på för 6 år sen men jag har väl förmodligen sett henne nån gång i södertälje på nån fest eller med nån annan person som jag känner igen.

Tar det lugnt framför TV:n med Jonas, Sebastian och en folköl nu iaf. Börjar nio imorgon bitti så det blir väl inte allt för sent.
Sov gott pojkar och flickar, gubbar och gummor!

Peace Out
//KLOTJOHAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0