Film tittarn

Ligger och kollar på film för tillfället. Just nu kollar jag på "Love Actually" som är mycket bättre än jag trodde. Jävligt skön film faktiskt. Bill Nighy spelar Marti Pellow i "Wet wet wet" och har skrivit om låten "Love is all around" till "Christmas is all around" eftersom att julen närmar sig. Han hatar låten och tycker att han själv är en avdankad ensam gammal gubbe. Hans skönaste kommentar drar han när han är med i en tv show. " Kids, Don´t buy drugs, Be a popstar and you get them for free". Jävligt kul faktiskt! 

Börjar bli lite bättre nu iaf, tror jag. Fick nya tabletter igår så snart kanske magen funkar som den ska igen! Ikväll så blir det nog Frövi tror jag och kolla på Degreed, Väldigt sugen faktiskt. 

Intervjun igår gick bra tycker jag. Bilderna tror jag blev jävligt coola så jag hoppas hon väljer en bra utav dom!

Nej nu ska jag ta och titta vidare på filmen!
Vi höres senare. 

//KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0