Dyngsmäll Tröjor!

Låtar ganska intressant tycker jag. Har varit ute och designat en tröja nu som jag tycker blev cool. Tänkte om man skulle beställe hem typ 20 stycken och sälja för en hundring. Känns som att det vore värt om det nu finns någon som kanske är sugen på en Dyngsmäll tröja. Jag har iofs ont om tröjor så om ni inte vill så får jag köpa dom själv.

Tror att Dyngsmälls första gig kan vara inbokat. Festen hos Eliassons stuga den 15 Augusti känns ganska aktuell faktiskt. Får se om Victor och Jonas kanske kan få ihop ett schyst manus till showen så kanske det blir ett litet smakprov iaf.

Sitter nere hos Qvarn nu och är nog snart på väg hem. Ska upp tidigt imorn så ska försöka hamna i säng i tid. Ring när du är hemma Victor så vi kan snacka tröjor!


Jag och Qvarn hemma hos den fule på Julafton år 2007

//KJ

Kommentarer
Postat av: Susanne Hammarbäck

Tjenare Johan!!

Självklart vill jag köpa ett gäng tröjor, om dom är snygga. Jag vill gärna se tröjerna.

Ha det bra.. Hör av dig..

2009-07-27 @ 23:35:44
Postat av: Lillis o Gunilla

Klart vi måste ha tröjor Dyngsmällströjor.....Vi har ju redan Klot-Johantröjor!!!! =))

2009-07-27 @ 23:59:59
Postat av: Ulf Lundell

Jag är denb första att köpa en tröja / Uffe.

2009-07-28 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0