Arbetslös!

Neej jag är inte arbetslös men skulle nästan vilja bli det.
Idag har jag städat toaletter och det kallar inte jag ett nice jobb utan snarare ett bajs jobb. Nej så farligt var det fan inte, jag stog i en kiosk 11/12 delar utav dagen så det var rätt lugnt. Och neej jag skulle inte vilja bli arbetslös. Det vore taskigt att ta Victors del i bandet.

Jonas jag hörde att det var nice i Örebro och att du fick tag i Ungefär 48 guldtackor att ta med dig hem. Och jag såg att du duschade klockan 3 i natt men du sov väl inte hemma, vart sov du? vems dusch lånade du? Vem duschade du med?

Själv sittter jag uppe i Laknäs på gården och tar det lugnt just nu. Ska nog gå ut och hjälpa dom andra med fårstängslet om jag orkar. Undra om nästa låt ska handla om mig och min ljusblå traktor? Vi får se.

"Get drunk or die trying"- Mike Jason

//KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0