5/7

Tror jag att det är iaf. Det är iallafall Söndag. 
Ny arbetsdag. Börjar klockan 2 idag så jag hann sova lite extra. Hoppas jag slipper städa toaletter idag. Morsan fick för sig att jag kunde börja städa toaletterna hemma nu också men det är det inget tal om.

Vill ni veta något sjukt? Jag var ute och sprang igår! Helt jävla sjukt verkligen. Jag vet att ingen kommer att tro på det här men det är totally sant. Jag kom typ max 300 meter innan jag blev piss trött och fick håll men jag fortsatte springa och det gick faktiskt över. Så jag sprang säkert 3-4 kilometer och det är jag fett nöjd med. Den senaste träningen jag kan komma på var nog i torsdags när jag gick hemifrån Jonas till cicci och börde på en Bellman. Det var ju drygtNOT. Så lite träning skulle behövas. Men det brukar bara bli en första träning och den andra brukar glömmas bort. Men det märker vi ju ikväll!

Nej nu blir det ut och sänka sadeln på militärcykeln  så jag slipper få den lilla pungen jag har krossad på vägen till jobbet.

"Hoppas dagen blir nice och att jag slipper en massa bajs"

//KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0