Tråd.

Ordvitsarna verkar aldrig ta slut!


Då var Dagen här. Den där Dagen som vi alla har väntat på. Dagen då det äntligen ska bli lite fart på några slöa, menlösa män. Låter ju lite värre än vad det är men det jag vill få fram är ju att det är lördag. Så vi har ju lovat att något ska hända och det kan vi FAKTISKT hålla för första gången på mycket, mycket länge. Så om ni vill veta vad som komma skall så är det bäst att ni tittar in här då och då under denna helg. Ett tips är ju att ni inte ska ska kolla för ofta för kan absolut inte garantera att den kommer uppdateras något.


Match idag mot Kumla hemma klockan 15:00. Kan ju bli dramatiskt det också. Förhoppningsvis kan vi vinna men blir nog svårt!


"Segrar skall firas med champange men det är i förlusterna du behöver den"


Nu vill jag bara tillägga att sådär gick inte ordspråket för jag har glömt bort den men ni förstår poängen. Våran champange för dagen är glögg och det kan ju inte sluta på ett annat än ett trevligt sätt.

 

Nu till det jag egentligen skulle skriva om. Klockan är just nu 08:30 och jag har skrivit en stund. En av dom bättre sakerna med det nya jobbet är att man är ledig på helgerna för då kan man sova ut. Eller kan man? Man går och lägger sig ungefär sjutton timmar senare än vanligt och vaknar en sekund senare än vanligt. Nej men annars är det skönt att sova ut!

 

Ska göra ett försök till att somna. Tror inte jag kommer lyckas.

 

Men som sagt, nu är det lördag och nu är det inte långt kvar innan succén är ett faktum!

//Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0