Snöre.

Ovanligt rolig rubrik tyckte jag. Hoppas att ALLA förstod poängen.

Klot har börjat skriva i bloggen, kul säger jag! Eller ja, slipper man vara så jävla mobbad och vara själv om att skriva. Ska försöka ta fram det kreativa ur ViCtor nu också så kanske det kan bli fart på denna extremt tråkiga blogg ett litet tag till. Ett sista ryck typ.


På lördag, det är då det händer. Det där lilla, lilla ni så länge drömt om. Nu pratar jag inte om våra könsorgan tillsammans utan DET. Ska bli kul (faktiskt) att göra detta. Tror och hoppas det kommer bli riktigt kul!

Som alla andra bloggare skriver jag ett litet inlägg bara för att uppdatera.

So long fuckers!
// Jonas Jonas Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0