Säger som Rolandz.

Nu är det lördag igen.

Känns så oerhört skönt att man kan sova ut på helgerna nu. När man går upp tidigt under veckorna så känns det så jäkla skönt att kunna sova så länge som man gör. Dock gäller nog detta alla utom mig. Möjligtvis Den Gode också. Men nu när man laddat sen i måndags att sova länge så vaknar strax efter åtta och det känns ju inte sådär jätte tillfredsställande.
   Kom ju dock på den enormt bra idén att fortsätta kolla på den film jag somnade ifrån igår. Detta var ju då Freen Street 2. Uppföljaren till Green Street Hooligans som i mitt tycke var en ganska bra film. Men ack som så många gånger förr så är ju uppföljaren inte lika bra som den första filmen. Men detta var nästan liiiiite pinsamt alltså. Var gick det såhär fel?


Hade en oerhört intressant samtal med min käre vän Dahl-Eric från Markaryd. Som vanligt så pratade vi om allt och ingenting. Började prata om mitt nya jobb och då skrev han detta, "säljare/provsmakare/livsnjutare", så kanske är så man ska sammanfatta det lite? Kanske inte om just själva jobbet utan hur veckorna ser ut. Första ordet får stå för veckorna och dom två sista för helgerna. Kan ju bara avsluta dessa rader att jag hade en bra bild i huvudet att detta skulle bli skit kul men satan vad fel jag hade. Vill dock inte ta bort det utan står mitt kasst och skämms!

På tal om lördag!
Håll i hatten Bergman! Kan behövas. Idag är det dags att ta en tripp söder ut och hälsa på Bergman och Johanna. Kan ju sluta hru som helst men som med det mesta andra så får man ju hoppas det går bra.

Nej nu orkar jag inte skriva något mer. Men som sagt. En vecka kvar!
Ha en underbar helg nu.
//Joenas





                     Någon naken tysk?

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0