Rep.

Hej igen. Kanske kan hålla vad jag nästan lovade i förra inlägget, Att blogga minst en gång varje dag... Sak samma. Sitter iallafall i skolan där jag inväntar ett rep som är tänkt att börja klockan tre. Ska repa in en Duett med en polare som vi ska framföra på Julavslutningen på Fredag. Sjukt bra låt från filmen "Moulin Rough" som jag inte har sett, haha. Låten heter iallafall "Come What May".

Hade ett prov idag som gick helt okej tror jag. Kanske inte lika bra som jag hade tänkt mig men inget snack om att jag inte kommer att klara det för det gör jag. Men det var Gehör och musiklära och där bör man ha full pott och det vet jag att det inte blir så det var ju lite tråkigt men vafan. Har ett svenska prov imorgon också sen så jävlar är det slut på den här jävla skiten några veckor iaf. Gött!

HUja
// Klot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0