Hej!

Vet inte om ni hinner med och läsa om allt vi skrivit senaste tiden men vi ska försöka sakta ner lite på tempot. Fått enormt mycket klagomål att det blir för mycket att läsa hela tiden eftersom vi uppdaterar så ofta.
Skall se vad vi kan göra åt saken.


Kan LOVA nu att saker är påväg att hända inom detta och då pratar vi inte om att vi ska lägga ner detta utan tvärtom! Nu kommer det börja hända saker! Men vad detta blir kommer vara en hemlighet ett tag till. Men denna gång lovar jag att det kommer hända något!



Så nu har jag börjat nytt jobb också. Varit där i två veckor och hittills så funkar det bra, tycker jag. Bara för att jag skulle säga vad jag gör blev jag väldigt osäker hur jag skall titulera mig. Att jag jobbar på Kopparbergs Bryggeri som inne-säljare eller att jag jobbar på order avdelningen? Kanske är samma sak förresten. Skit sak samma. Ni kanske fattar lite förhoppningsvis. Nog om det.


Som sagt, lite pågång nu så vill ni veta vad som komma skall, håll er uppdaterade!
//Den Fule

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0