Förlåt..

För denna usla uppdatering. "Har haft så Mycket att göra den senaste tiden. Men lovar att jag ska skärpa mig nu, Kommer blogga minst en gång varje dag".  Hade jag kunnat sagt, men istället säger jag att jag ärligt nästan hade glömt bort bloggen här ett tag. Har varit väldigt fantasilös vilket jag tyvärr fortfarande är. Jag lovar inte att skriva en gång om dagen utan skriver när jag skriver.
Vi har som Jonas redan har avslöjat någonting på G. Något som förhoppningsvis kan bli jävligt Nice. Tänker inte avslöja alls vad det är men kan säga att det här iallafall är något. Vi Lovar!
Har inte hört eller sett mycket av ViKtor den senaste tiden men ska träffa pojkarna på Lördag vilket ska bli lite av en rolig händelse denna veckan. Resten av veckan suger. Börjar känna mig lite kraslig och har prov både imorgon och på torsdag och ska sjunga på avslutningen på Fredag vilket betyder att jag måste gå dit varje dag. Efter fredag är det Jullov i över tre veckor dock vilket känns helt sjukt underbart. Fyller 18 den 6 Januari vilket också känns OK.
Vi höras mer i helgen!
Ha det gött.
//KJ
Snart ringer vi in 2010! Då blir det farmors köttbullar på silverfat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0