Uppdateringarna ska bli bättre

för det är riktigt dålig uppdatering nuförtiden.
Men jag har har sagt det förr, och Jonas har sagt det förr.
Är man grymt upptagen och har  absolut ingenting att skriva om så tappar man lätt motivationen. Så är det.

Vad har hänt annars. Jag har skrivit en visa faktiskt. Ska se på fredag när KJ kommer hem om det är något att sätta musik på eller om det är något att slänga i papperskorgen. Skulle gissa på alternativ två, brukar dock ha fel i sådana här situationer så det blir säkert succè.
Och den handlar inte om 2 meters rysskor, och inte heller om nerskitna kärringar utan den lutar mer åt "Min Underbara" - hållet.
"Det här det är en visa om hur det kan gå till
när en fest inte alltid går precis så som man vill......" 

Kan bli bra, kan bli katastrof, men det visar sig. 


Snart kommer det förhoppningsvis en uppdatering ifrån någon kass
Jag vet inte vem, men jag skulle gissa på Den Fule Jonas.
Och det här är inget löfte, utan snarare ett hot
Att det SKA komma en uppdatering ifrån Den Gode Klot.
Men jag har säkert fel, för vet ni vad jag tror...
Att den näste som uppdaterar är Den Onde Victor.


Ha det bra så hörs vi!
/ V.




 


Kommentarer
Postat av: YGA (kopparbergs största fighter)

nja du får nog fila lite mer på den där visan rudolfsson.

2009-08-17 @ 16:35:36
URL: http://ygadrunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0