Lördag, och jag älskar det.

Kaos är väl till att ta i.. Men allt går ju inte som man tänkt sig jämt. Fulla handbollstränare, svinfulla Creutz:are osv.
 Är väl en jävla tur att Big-D finns, och för er som inte vet så är det Daniel Hammarbäck. Helvete vilken karl! Jag tänker inte, eller ja, orkar inte skriva om varför. Tänkte bara hylla honom här och nu!
Kanske ska göra ett nytt försök att styra nå idag, isåfall är Danne den första jag ringer.

För er som vill veta hur jag mår idag, gå in på youtube. Sök på "Dyngsmäll - Min Underbara" lyssna på vart enda ord i denna låt, och så, så mår jag idag.

Idag tror jag KJ skulle lägga sång på låten, så den är på gång nu. På riktigt.
Den är grym, så ska bli kul att släppa skiten nångång.

Klockan 19 slutar Jonas, då är det raka spåret hit för honom kan jag lova.
Vi ska prata om livet, Dyngsmäll och framtiden. 

Nu ska jag ringa denna kille som inte är så nykter på bilden.
/Victor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0