Jag vill va som du, gå som du.

Jag har ingenting att skriva, har inte haft på flera dagar heller för den delen.
Ska fundera ut något tills imorn.

Och till YGA, som har kommenterat ( Och jag hoppas nu för gudarna att det är den rikitga Yga, och inte någon jävla wannabe).
Du skrev jag skulle fila lite på visan.
För det första har du inte hört den, och det går inte och göra något som är helt perfekt ännu bättre.
För det andra bad du mig som sagt att  "fila lite på visan". Jag har inte skrivit den på någon jävla träbit, utan på ett papper.
Filar jag på den så kommer allt gå soender :(
Helevte vad tråkig man är.
Och föresten så är det Den Fule Jonas som är Kopparbergs största fighter.

/ V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0