En hälsning från Malmvägen.

Haha, har nog aldrig skrattat så mycket som när jag läste KJ:s sista stycke i hans senaste inlägg.
Fast kom precis på att det har jag visste gjort, flera gånger till och med. Sist var när jag läste "Dunkens" text till sin sista låt.
Och det var inte för att det var dåligt, och det var inte för att det var bra. Utan för att det var ingenting.
Men det blir väl kanske lätt så när nybörjare ska ge sig in i leken.
Jag önskar iallafall dig lycka till i fortsättingen, det kan du verkligen behöva. 
Föresten, vart var ironin? Jag tror jag missade den faktiskt.
Och för er som vill läsa texten, gå in på inlägget "Mitt i natten" och läs kommentaren där så hittar ni dit.

Som sagt, nya ideér kläcktes igår.
När två dumma och fula huven slår sig samman kan det ju faktiskt leda till något riktigt bra.
Så jag hoppas Johan kommer hem snart så han och Jonas kan sätta sig och brainstorma lite.
Skulle vara perfekt det.

Gårdagen då.
Match, Jonas, Std-parken och sist Taco-Anders.

Att inlägget skulle sluta såhär det hade jag på känn
Det här är inte början på en ny låt
Jag tänkte bara säga, vi hörs nog snart igen!

/ Victor.




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad roligt när folk kliver rakt in i de fällor som lagts ut! Att skapa debatt är det BÄÄÄÄÄÄSTA! Puss på er! O jag förstår att ni "slår", man gör det i underläge. Ha ha! Good Luck!

2009-08-09 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0