SVETLANA GÖR SUCCÈ

i Dalarna! Jag ska nog fan flytta till dalarna och Tällberg inom kort. Detta måste vara visornas hemstad eller något för fyfan vad uppskattat det blir här. Och alla är så jävla glada! Jag älskar detta. Pelle and the Poorboys som jag gästade med inne i Rättvik idag spelade musiken till låten bättre än jag någonsin gjort och då är det jag som skrivit låten, sjukt. Om vi har repat mycket? Inte så värst, jag gästade med dom förra veckan och första gången vi spelade den tillsammans var då direkt på scenen. och andra gången var idag. Sjukt kul och sjukt uppskattat, tror jag... Jävligt sjukt jävla kul iallafall!
Jag berättade om Dyngsmäll grejen lite snabbt och vad jag fivck i gensvar var att Kopparberg verkar lite tragiskt! haha skitkul, och jävligt sant!

Dagen var rätt lugn. Jobbade väl mest på magen i godisburkarna och kollade på samma filmer som jag redan sett två gånger den här veckan och då har den här veckan ändå bara varatt i två dagar!

Svetlana gör succé och hoppas lika väl att Vadet gör snart. Eller att vi kanske slänger upp en ny hit inom en snar framtid.
Jag vet inte. Är sjukt exalterad för tillfället iallafall. Skulle sitta fint med en sup nu. Eller kanske två! Tar igen det med Victor på Torsdag tänkte jag. Hoppas ni haft en bra dag och njuter av Dynglivet. Jag ska ta en dyngtandborstning sen blir det dyngsova!

Puss på er och sov bra
//Joan Erik Ericsson


Fest i kristinasalen typ 06-07 nån gång!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: okej :)

2009-08-05 @ 12:32:15
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0